مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

اپلیکیشن b2b شرکت رایا پارس برای معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط در یک حوزه کسب وکار طراحی شده است

  • ۰
  • ۰


مطلقا انجام این فعالیت برای وب سایت هزینه هایی را در بر خواهد داشت که به صورت انقطاع قابل احتساب نخواهد بود. عموما موسسات متعددی وجود دارا‌هستند که طراحی وب سایت به یک سری گویش را انجام می‌دهند و هر کدام از طریق های خاصی این فعالیت را انجام خواهند اعطا کرد و با دقت به امکاناتی که به تارنما بیشتر میگردد و همینطور زمان وقتی را که برای انجام این عمل صرف شده‌است، جز مهم ترین فاکتورها در هزینه طراحی وب سایت یک سری زبانه هست. پباده سازی این جور از وب سایت ها همان طور که گفته شد یا این که از روش سیستم های مدیر محتوا و یا این که از روش برنامه نویسی انجام می‌گردد و حتما این دو نحوه با اعتنا به معیار اهمیت وبسایت از دید مدیریتی، امنیتی و ... مخارج خویش را دارا است. برهان دیگر در نرخ‌گذاری، چپ چین و یا این که راست چین بودن لهجه است. در حالتی‌که گویش متبوع به فارسی نزدیک باشد و نیاز به لایه های ظاهری بیشتری نداشته باشد، مسلما هزینه آن کمتر خواهد بود. لهجه عربی نسبت به لهجه انگلیسی برای وبسایت های به لهجه فارسی هزینه کمتری خواهد داشت. به صورت تقریبی می اقتدار اذعان کرد افزودن یک گویش دیگر به تارنما شما به صورت حدودی فی مابین 15 تا 35 درصد ارتقاء ارزش خواهد خورد. 

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد
داشتن یک مورد برای تغییر تحول گویش در یک تارنما بسیار مهم هست. در حالتی که وبسایت شما این امکان را نداشته باشد عملا مشابه به یک وبسایت عادی فارسی خواهد شد. با دقت به روش طراحی وب سایت میتوانید این مورد تغییر تحول گویش را در همه بخش های متفاوت وب سایت قرار دهید. ولی به جهت اینکه اضافه وبسایت ها و برنامه های کاربردی کامپیوتر منوها و ابزارک های خویش را در نصیب بالایی قرار میدهند، عموما قرار دادن این آیتم در بالای تارنما و نصیب چپ و راست میتواند تعیین خیر و خوبی باشد. مورد تغییر‌و تحول لهجه در طراحی وب سایت یکسری زبانه می تواند با نشان دادن درفش آن مرزوبوم باشد و بهتر میباشد نوشتار آن با رنگی باشد که نسبت به بکگراند وب سایت خوانایی داشته باشد و به وضوح چشم شود. در شرایطی‌که تعداد گویش در وبسایت بیش تر از پنج گویش گوناگون باشد، می اقتدار از حروف به عبارتی سرزمین به طور لیست در منو وب سایت بهره مند شد. 

لیست لهجه های جهان

عملیات ریدایرکت در وب سایت یک‌سری زبانه
برای ارتقاء بازدید از وب سایت بایستی یوزرها را در حق تقدم قرار دهید. عملیات ریدایرکت کردن در طراحی وب یک‌سری زبانه بسیار مالامال اهمیت بوده و در‌حالتی که به صدق اجرا شود صد رد صد بازدیدکنندگان و خوانند‌گان وب سایت شما‌را ارتقا خواهد بخشید.
در وبسایت های یک سری زبانه بایستی از ریدایرکت کردن اجتناب کرد؛ به‌این مفهوم که در شرایطی‌که شخصی در تارنما شما در اکنون قرائت مطالب در برگه ای مختص می‌باشد، با تغییر‌و تحول گویش مجدد به به عبارتی ورقه متبوع بازگردد. بخش اعظمی از وب سایت ها به هنگام تغییر‌و تحول گویش به ورقه اصلی یا این که به عبارتی Home بازگشت داده می گردند که‌این عمل سبب ساز سردرگمی استفاده کننده تارنما خواهد شد.
 

  • ۹۸/۱۲/۱۲
  • مرضیه عباسی

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی