مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

اپلیکیشن b2b شرکت رایا پارس برای معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط در یک حوزه کسب وکار طراحی شده است

  • ۰
  • ۰


در شرایطی که که تصمیم دارید تا پباده سازی نرم افزار خدماتی را استارت فرمائید و برای آغاز در گیر نقص‌ می باشند. ما درین نوشته‌علمی ۸ مرحله را پیش روی شما قرار میدهیم تا با انجام این روند بتوانید یک نرم افزار چیره پباده سازی نمایید.

شناسایی
به مراد تولید یک نرم افزار خدماتی پیروز پیشین از هر چیز بایستی بتوانید یک مشکلی که می توانید بوسیله برنامه خویش حل نمائید را شناسایی کرده و تمام طرح ریزی‌ها روی آن انجام دهید. به این خواسته می بایست درباره با دست اندرکاران مختلفی آشنایی پیدا فرمائید:

انگیزه یوزرها
نرم افزار مدام می بایست مطابق با انگیزه یوزرها توسعه و گسترش داده شود. داشتن یک روئت کرد جامع به شما امداد خواهد کرد تا بتوانید طرح ریزی غالب‌تری داشته باشید.

تعیین سیستم استدلال تلفن همراه
سعی دشوار‌افزار، قدمت باتری و اثاثیه جانبی مایحتاج از عواملی میباشند که با رعایت آن‌ها سیستم دلیل مایحتاج تلفن همراه تعیین می گردد. برای تولید نرم افزار نیز نکته‌ای که حائز اهمیت میباشد، آن میباشد که قبلی از هرچیز بایستی شناسایی کرد که نرم افزار متبوع بایستی برای چه سیستم عاملی پباده سازی شود.

نوع درآمدی
به مراد کسب درآمد از نرم افزار بسط دهنده می بایست شیوه قابل قبولی را مطابق با برنامه تعیین نماید. برای کسب درآمد از نرم افزار چاره‌های مختلفی موجود هست که مشتمل بر پرداخت باطن برنامه‌ای، برنامه‌های غیر وابسته، اشتراک، پراخت برای دانلود و تبلیغات می‌گردد.

پباده سازی نرم افزار
پباده سازی نرم افزار یک کدام از مراحلی میباشد که برای انجام آن بایستی از نیروهای کارشناس فایده‌مند گردید چون در برد نرم افزار در بازار تاثیر بسزایی ایفا می‌نماید. توسعه و گسترش دهنده برنامه می بایست بر روی رابط کاربری، تجربه کاربری، حرکات چندین لمسی برای دستگاه‌های لمسی و تمرکز بر استانداردهای پباده سازی پلتفرم تمرکز نماید. به مراد پباده سازی نرم افزار نکته‌ای که در تعدادی سال اخیر بسیار گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد، پباده سازی خوب رابط کاربری (UI) چون در برد نرم افزار تاثیرگذار میباشد.


شناسایی راه‌حل مطلوب برای گسترش نرم افزار
به خواسته گسترش برنامه طریق‌های مختلفی موجود است که مشتمل بر ساکن، اینترنت و ترکیبی میگردد. در کل تعیین یک کدام از طرز‌های توسعه و گسترش برنامه در حین آغاز با اعتنا به میزان دارایی و محدودیت وقتی مشخص و معلوم می گردد.

برنامه‌های اینترنت
برنامه‌های اینترنت ارزش قابل قبولی دارا‌هستند و قابل به کارگیری برای تمام سیستم‌برهان‌ها میباشند. این‌ برنامه‌ها با استعمال از کد HTML5 ،CSS و JavaScript مندرج اند و اقتدار کمتری نسبت به برنامه‌های ساکن دارا‌هستند.

برنامه‌های مستقر
از مهم ترین مزیت‌های برنامه‌های ساکن ارائه UI‌ میباشد. این برنامه‌ها به دوره و مهارت بسیار متعددی نیاز دارا هستند و معمولا پلتفرم مختص می باشند. برای دسترسی به چنین برنامه‌هایی نیاز به تخصص و علم خاصی نیز میباشد.  طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد 

برنامه‌های ترکیبی
برنامه‌های ترکیبی پایانی نحوه برای بسط هر برنامه می باشند. برنامه‌های ترکیبی همچون برنامه‌های ساکن روی دستگاه اجرا می گردند و با تکنولو‌ژی‌های اینترنت نوشته می شوند.

ایجاد مثال نخستین
به خواسته ایجاد و پباده سازی نرم افزار خدماتی برنده بعد از شناسایی راهکارهای بسط بایستی یک مثال نخستین از برنامه تنظیم شود. این در واقع مراحل ایده شما و تبدیل آن به نرم افزار با بعضی از امکان‌های اساسی میباشد. مثال اول اپلکیکیشن این قابلیت و امکان را آماده میاورد تا یوزرها بتوانند به طور ملموس تمام مزایای برنامه شمارا احساس نمایند. با پباده سازی مثال نخستین مجال برای جذب سرمایه ‌گذار نیز مهیا می شود.

استعمال از ابزارهای تجزیه و بررسی
در تولید و پباده سازی نرم افزار خدماتی بایستی از تجزیه و آنالیز به کارگیری فرمائید تا بتوانید برنامه خویش را بهبود داده و به توسعه و گسترش آن یاری نمائید.
 

  • ۹۸/۱۲/۲۴
  • مرضیه عباسی

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی