مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

اپلیکیشن b2b شرکت رایا پارس برای معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط در یک حوزه کسب وکار طراحی شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد
دسترسی به خدمت های بیش تر یا این که مراقبت یوزرها بیشتر ؟
در بخش های آتی مشاهده خواهید کرد در فرآیند اولیه ساختن نرم افزار بایستی مشخص و معلوم کنیم که نرم افزار ما بر روی چه ورژن( هایی) از اندروید قابل انجام میباشد  .
در شرایطی که  یک نرم افزار سازگار با اندروید ورژن ۱٫۰ (سطح API 1) ساخته بشه بر موبایل های دارنده اندروید ۱ و کلیه ورژن های فراتر از اندروید۱ قابل انجام می باشد .(یعنی بر روی کلیه تلفن همراه های اندروید)
در حالتی‌که اپلیکیشنی برای اندروید ورژن ۲ ساخته بشه (سطح API 5) بر روی موبایل های دارنده اندروید ۲ و فراتر از ۲  قابل انجام می باشد البته بر روی تلفن همراه های دارنده اندروید ورژن پیشین از ۲ یعنی ورژن (۱ و ۱٫۱و ۱٫۵و .۱٫۶) یا این که در صورتی بخواهیم به سطح API بیان کنیم بر روی ورژن هایی از اندروید سطح API (1و۲و۳و۴) قابل انجام وجود ندارد.
از طرفی با ساختن نرم افزار برای اندروید با سطح API 5 (اندروید ۲٫۰)، تجهیزات بیش تری نسبت به ساختن نرم افزار برای اندروید هایِ با سطح API کمتر از ۵ دردسترس داریم.
هر چی که اپلیکیشنمون رو برای سطح های بالاتری از سیستم ادله اندروید ایجاد کنیم برای مثال اندروید ۵٫۰ از امکان های بیش تری برای ساختن اپلیکیشنمون برخوردار میشم اما از طرفی نرم افزار ما بر روی ورژن های کهن خیس از ورژن معین گردیده قابل انجام نمی‌باشد.

اذن دهید با Module.js آغاز کنیم که محتوای آن در پایین آمده میباشد:

 

1

2

3

4

var app;

( function () {

app = angular.module( \"StudentModule\" , []);

})();

در اینجا ما یک ماژول Students در Angularjs داریم.

 

علاوه براین ما در اینجا ماژول خدمت AngularJS Student را تعریف کرده ایم که برای دسترسی به Web API ساخت کرده بودیم. حال اذن دهید سرویسی که برای دسترسی به ASP.NET Web API را ساخت کردیم نشان دهیم:

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • مرضیه عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی