مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

اپلیکیشن b2b شرکت رایا پارس برای معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط در یک حوزه کسب وکار طراحی شده است

  • ۰
  • ۰

خصوصیت های اینترنت نرم افزار به صورت خلاصه:

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد

اکران استاندارد بر روی دستگاه های گوناگون

عدم استعمال از حافظه موقت دستگاه با ذخیره سازی اطلاعات روی یک فضای ابری به طور محلی

قابلیت و امکان پباده سازی به گویش های متفاوت

سرعت، توجه و همت خوب

قابلیت و امکان خوب اجرا فارغ از نیاز به اپلیکیشن جانبی

تعدادی مثال اینترنت نرم افزار

 

درین بخش برای فهم و شعور طولانی تر شما در رابطه با چگونگی کارایی اینترنت نرم افزار تعدادی مثال از اپلیکیشن های پایین اینترنت فعال را که حتما تا به درحال حاضر اسم آن ها را شنیده اید معرفی می‌نماییم. وب سایت های ویکی با قابلیت و امکان کامل شدن کردن محتوا به وسیله یوزرها یک مثال فعال و جذاب اینترنت اپلیکشن می باشند، علاوه بر این. از پاراگراف قابل انعطاف‌افزارهای کاربردی اینترنت می‌اقتدار به مغازه‌های آنلاین، اینترنت میل، قابل انعطاف‌افزارهای رئیس پروژه و رئیس گروه آنلاین، ویرایشگرهای آنلاین تصویر و … اشاره کرد.

 

در آخر لازم می دانیم به یک سوال که توده اکثری از یوزرها از ما به کرات پرسیده اند جواب دهیم:

 

چرا پباده سازی Web app گران میباشد؟

برای تایپ کردن Web app می قدرت از لهجه های گوناگون برنامه نویسی به کار گرفت گزینش لهجه مطلوب بکار بردن مجموعه ماهر و کارشناس، کدنویسی، آزمایش وسایر پروسه عمل احتیاج به صرف عصر متعددی دارااست. مجموعه متخصصی که Web app می نویسد هزینه بالایی میبرد. اما متخصصان بر مبنای نیاز های گوناگون می‌توانند Web app با مخارج مختلفی هم ساخت نمایند. یک مصرف بی آلایش برای مقر اطلاعتی مجموعه طبی صد رد صد هزینه کمتری نسبت به مخارج اینترنت نرم افزار پیچیده یک وزارت منزل دارااست با این وجود هزینه اینترنت نرم افزار بدون شک از نرم افزار گوشی اضافه خواهد بود.

 

حرف انتها

در آخر این نوشته ی علمی می شود به این نکته اشاره نمود که با ارائه نرم افزار های زیر اینترنت بوسیله گوگل به زودی میتوانیم شاهد این باشیم که مارک های وسیع با به کارگیری از این طرح نو یوزرها خویش را از محدودیتی به اسم چهارچوب اندروید یا این که آی وی اس بودن نجات داده و با دامنه پهناور تری از استفاده کننده به توسعه و گسترش کسب و فعالیت خویش بپردازند.

 

  • ۹۸/۱۲/۲۰
  • مرضیه عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی