مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

اپلیکیشن b2b شرکت رایا پارس برای معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط در یک حوزه کسب وکار طراحی شده است

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برگرفته از fa.wikipedia.org/wiki/ایران_اینترنشنال با خدمات شرکت طراحی برنامه گوشی و برنامه نویسی تخصصی اپلیکیشن بالوین، مارک خود را در دست مخاطبینتان قرار داده و اندازه وفاداری آن‌ها را به برند خود ارتقاء دهید .چه شما ایده استارتاپی داشته باشید و چه کسب و کاری یک سری ساله، یک نرم افزار تلفن همراه فن ای با پشتیبانی مطلوب می تواند ابزاری توانمند برای موفقیت کسب و عمل شما باشد .

عملکرد طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد 
قوی در پلتفرم های اندروید و iOS طراحی
کاربر محور و ارتقا رضایتمندی مشتری افزایش
میزان شرکت کردن و وفاداری به برند مدیر
سهل کسب و کار برنامه
نویسی و طراحی نرم افزار فن اپلیکیشن b2b در مشهد 
شما
اینجا هستید: خانهخدمات پباده سازی اپلیکیشن موبایل برنامه
نویسی و طراحی نرم افزار موبایل شرکت پباده سازی اپلیکیشن گوشی بالوین کارشناس در پباده سازی نرم افزار اندروید ، پباده سازی برنامه اندروید ، طراحی نرم افزار PWA و پباده سازی برنامه react native در تهران می باشد . با سرویس ها کمپانی پباده سازی و برنامه نویسی تخصصی اپلیکیشن بالوین، مارک خویش را در دست مخاطبینتان قرار داده و میزان وفاداری آنها را به مارک خود افزایش دهید .چه شما ایده استارتاپی داشته باشید و چه کسب و کاری تعدادی ساله، یک اپلیکیشن تلفن همراه حرفه ای با پشتیبانی مطلوب می تواند ابزاری کارکشته برای برد کسب و عمل شما باشد .
خدمات ما برای گوشی مشتمل بر :طراحی اپلیکیشن b2b
طراحی نرم افزار تلفن همراه ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، پباده سازی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، پباده سازی برنامه اندروید ، پباده سازی برنامه ios ، پباده سازی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن مغازه اینترنتی ، طراحی نرم افزار منحصر به فرد ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی نرم افزار PWA ، ایجاد نرم افزار اندروید ، پباده سازی و برنامه نویسی اپلیکیشن گوشی ، پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه در تهران ، طراحی اپلیکیشن اندروید در تهران می باشد اپلیکیشن b2b  آیا می دانید که نسبتاً 90 درصد وقتی که اشخاص صرف به کار گیری از تلفن های هم پا خویش می کنند، در اپلیکیشن های مختلف صرف می شود؟ به این ترتیب یک اپلیکیشن می تواند برای کسب و کار شما زیاد موثر باشد . با این حال، رقابت در دست اپلیکیشن هایی است که در ضمن لذت بخش بودن، خدمات ارزشمندی را نیز با هدف افزایش رضایت مشتریان خویش ارائه می دهند . پس هرگونه اپلیکیشنی مناسب کسب و عمل شما نمی باشد .شرکت
بالوین - برنامه نویسی تلفن همراه اندروید ios
برای رسیدن به موفقیت، اپلیکیشن شما می بایست خدماتی ارزشمند به یوزرها ارائه داده و با پباده سازی زیبا و کارآمد، تجربه ای بیاد ماندنی در ذهن مخاطب شما از خود بجا بگذارد .

در شرکت دربین المللی بالوین، تخصص ما در ایجاد اپلیکیشن های حرفه ای میباشد که مدیر کسب و فعالیت شما را آسان کرده و با ساخت تجربه کاربری لذت بخش، مقدار وفاداری مشتریان به مارک شما را افزایش دهند . با سرویس ها طراحی اپلیکیشن حرفه ای بالوین، کسب و فعالیت شما به ابزاری کارکشته دسترسی خواهد داشت که به مشتریان اذن می دهد مستقیما با برند شما رابطه برقرار نمایند .

  • مرضیه عباسی
  • ۰
  • ۰

با سلام و پهنا فضل و ادب ، یکی از امکاناتی که در اپلیکیشن فروشگاهی اندروید وردپرس وجود دارااست سیستم آپدیت می باشد که ما امروز فراگیری استفاده از آن را برای شما مهیا کرده ایم . برگرفته از سایت fa.wikipedia.org/wiki/صفحهٔ_اصلی 

نکته مهم1 : سیستم بروزرسانی قلم و اعلام آن بوسیله پلاگین فقط برای نسخه اندروید می باشد و برای آپ تو دیت نسخه ios می بایست ورژن نو را در سیب اپ (یا هر مارکت دیگری که ios خود را در آن منتشر کرده اید) قرار دهید و نمی توان از این سیستم به کارگیری کرد .

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد 

فرض فرمایید ما نسخه 1 برنامه خویش را ساخته ایم و به یوزرها خود داده ایم و یوزرها در هم اکنون استفاده از نرم افزار فروشگاهی وردپرس ما می باشند . هم اکنون با توجه به تغییری که در اپ داشته ایم می خواهیم نسخه 2 برنامه را بسازیم و به یوزرها هم اطلاع رسانی کنیم تا تمام کاربران ما اپلیکیشن های خویش را آپ تو دیت کرده و از ورژن نو استفاده کنند .

آپ تو دیت اپلیکیشن فروشگاهی را در دو سطح می بایست انجام دهیم که تراز اولیه در اینترنت سایت همراه وردپرس و در پنل کاربری شما انجام می گیرد و مرحله دو در مدیریت وردپرس اینترنت تارنما خویش شما . طراحی اپلیکیشن b2b

تراز
اولیه :اپلیکیشن b2b در مشهد 
برای اینکار ما مقدمه می بایست نسخه 2 نرم افزار را بسازیم ، به همین خواسته وارد پنل خویش در سایت همپا وردپرس می شویم و طبق تصویر ذیل آغاز دکمه " رفتن به بخش دستکاری " را بزنید بعد در بخش نسخه یا ورژن عدد 2 را وارد فرمایید ( اعتنا داشته باشید ما به فرض این که ورژن 1 را داشته ایم 2 وارد میکنیم و طبیعتا شما هر نسخه ای از نرم افزار را دارید باید یک عدد بالاتر از آن را وارد کنید) و در غایت دکمه " ذخیره " را بزنید و هم اکنون با کلیک روی دکمه " ساخت مجدد نرم افزار " درخواست ساخته شدن ورژن تازه نرم افزار را بدهید .

سیستم به صورت مداد آن گاه از نسبتاً 15 دقیقه لینک دانلود نسخه جدید را به شما می دهد .

سطح اپلیکیشن b2b
دوم :
تا اینجا ما نسخه 2 برنامه خویش را ساخته ایم و اکنون باید اطلاع رسانی آپ تو دیت را انحام دهیم . به همین خواسته شما می بایست ورژن جدید اپلیکیشن را که در مرحله پیشین دریافت کرده اید را در تارنما خود در مسیری دلخواه آپلود نمائید .

نکته
2: شما بایستی دقیقا پوشه دانلودی از تارنما ما را در وب سایت خود آپلود کنید و از فشرده سازی خود داری نمائید (دقیقا فولدر با پسوند app را آپلود کنید)
نکته
3 : می توانید بجای آپلود در سایت خویش از مسیر فایل آپلود گردیده در سایت ما هم به کار گیری فرمائید ( با راست کلیک بر روی دکمه " اخذ اپلیکیشن " و گزینش گزینه copy link address )
درحال حاضر
وارد رئیس وبسایت خویش شوید و در قسمت تنظیمات پلاگین ما به تب "بروزرسانی " بروید ( مثل تصویر زیر )


همانگونه که در تصویر بالا هم معین کرده این در این تب دو جعبه اساسی وجود دارااست که شما بایستی با اعتنا این دو باکس را مالامال فرمائید .

باکس
نخستین نسخه برنامه هست که شما باید نسخه پایانی و جدیدی که ساخته اید را وارد فرمایید که برای نمونه ما می بایست عدد 2 را وارد کنیم و باکس دوم پیوند دانلود نسخه تازه برنامه است که باید آدرس لینک و پیوند اپلیکیشن خویش را که آپلود کرده اید را در اینجا وارد فرمائید ( دقت داشته باشد لینک و پیوند بی نقص به یار http اولِ آن وارد شود)
تغییرات را ذخیره کنید .
فعالیت تمام است!
حال تمامی کاربرانی که ورژن 1 اپلیکیشن را نصب دارا هستند هنگام باز کردن برنامه به چهره خودکار پیام آپ تو دیت را اخذ می‌نمایند و با زدن دکمه آپدیت نرم افزار اندروید آنان قلم آپ دیت می شود .

نکته 4 : شما علاوه بر استفاده از این سیستم می توانید اپلیکیشن خود را در کافه بازار یا این که مارکت های معتبر دیگر معطل کرده و آن گاه از انجام مرحله اولیه ، فولدر دانلودی نو را در پنل خویش در کافه بازار قرار دهید تا دارندگان ورژن قدیمی شما از طریق اعلام به روز بازار نیز از ورژن تازه آگاه شده و از بازار بدون واسطه به روز کنند . رایا پارس https://rayapars.ir/

  • مرضیه عباسی
  • ۰
  • ۰

 برگرفته از سایت https://www.wikipedia.org/  همانند کلیه دیتابیس ها (به انگلیسی Database)، دیتابیس های مربوط به نرم افزار های مدیریت رابطه با مشتری یا Customer Management Relation Ship که به اختصار به آن دیتابیس CRM گفته می شود نیز دارای جدول می باشد . اصولا جدول ها اصلی ترین بخش های یک دیتابیس می باشند طراحی اپلیکیشن B2B در مشهد و دیتا ها یا این که داده ها به ترتیب در این جدول ها قرار می گیرند . طراحی اپلیکیشن B2B 

در سیستم ها یا قابل انعطاف افزار های رئیس رابطه با مشتری، جدول هایی با عنوان حساب های کاربری یا اکانت ها دربرگیرنده اطلاعات کمپانی می شود؛ و جدول های با تیتر مخاطبان یا مشتریان نیز اطلاعات و داده های اشخاص را در خویش جای می دهد . اپلیکیشن B2B فروشندگان و کمپانی های ارائه دهنده ی دیتابیس CRM نام های مختلفی برای جدول های خویش در لحاظ می گیرند . به تیتر مثال، کمپانی نام آشنای مایکروسافت (یا Microsoft)، در نزم افزار سی آر ام خویش که Microsoft Dynamics 365 اسم دارد، اسم جدول های خویش را نهاد می نامد . همچنین سیستم ها یا این که نرم افزار های salesforce و GreenRope هم اسم جدول های خود را انگیزه نهاده اند . دو شرکت دارای شهرت دیگر با اسم های SugarCRM و Zoho نیز هردو جدول های خویش را با اسم ماژول یا واحد مورد اشاره قرار می دهند  اپلیکیشن B2B در مشهد

تمامی سیستم های CRM دربرگیرنده گروه ای استاندارد از جدول ها می باشند که مشتمل بر اکانت های کاربری یا اکانت ها، مخاطبان و مشتریان، فرصت ها و کار ها می باشد . همچنین معمولا انواع دیگری از جدول ها هم وجود دارد که عمل آنها ارتقاء و بهبود سعی CRM می باشد .

بسط
یک دیتابیس CRM به طور معمول، مشتریان یا این که کسب و کار هایی که از CRM به کارگیری می نمایند نیاز به ایجاد جدول هایی دارا‌هستند که معمولا به طور استاندارد و پیشفرض در آن قرار نگرفته می‌باشد . اصولا به وجود آوردن و ساخت کردن جدول های مخصوص و فردی سازی گردیده را گسترش دیتابیس یک سی آر ام می نامیم . در این رخ یک مشتری یا مصرف کننده ی CRM می تواند با راحتی و دقت بیشتری داده ها و داده هایی که در دیتابیس های گذشته خود وجود داشته میباشد را استخراج کرده و آن ها را وارد دیتابیس سی آر ام خویش کند .

در
اینجا چند مثال برای فهم و شعور بهتر شما آورده شده می‌باشد که به رخ ذیل می باشد:
یک کمپانی یا کسب و فعالیت که در موضوع ی املاک فعالیت می کند ممکن می‌باشد بخواهد که جدولی با عنوان «مالکیت ها» ساخته و در آن آدرس و ویژگی های املاک گوناگون را تصویب کند .

یک کمپانی ساخت اسباب پزشکی ممکن می‌باشد قصد داشته باشد تا جدولی با عنوان «دستگاه ها» تولید نماید تا محاسبه خویش بر این که کدام مشتریان چه دستگاه هایی دارند را افزایش دهد .

یک راءس ارائه خدمات درمانی هم ممکن است بخواهد جدولی منحصر به فرد با تیتر بیماران ساخته و در آن نام و ویژگی ها بیماران گوناگون را تصویب کند .

آیا
دیتابیس های همگی CRM ها امکان توسعه دارند؟ اضافه کردن جدول های شخصی سازی گردیده و اختصاصی یک عدد از ویژگی های بارز در دربین اکثر سیستم ها یا این که نرم افزار های مدیر رابطه با مشتری می باشد . با این حال، از آنجایی که کمپانی ها و کمپانی های ارائه دهنده ی سیستم ها و قابل انعطاف افزار های مدیریت رابطه با مشتریا یا CRM بسیار مضاعف می باشند، می توان به طور قطع اذعان کرد که همه سیستم های طراحی گردیده امکان اضافه کردن جدول های شخصی سازی شده و اضافی را به یوزرها و مشتریان خویش می دهند .

به همین دلیل، یکی از نکاتی که مشتریان و مصرف کنندگان پیش از اینکه یک خدمت سی آر ام را خریداری نمایند می بایست به آن توجه کنند، این میباشد که سیستم مورد نظر آن ها چه قابلیت هایی به آنان می دهد، ضمن این‌که مسلما از فروشنده و شرکت که خدمت خود را از آن دریافت می نمایند بپرسند که آیا متاع آنها قابلیت ایجاد جدول های مازاد و شخصی سازی گردیده را به آن ها می دهد یا خیر و خوبی .

اما این نکته هم وجود دارد که ممکن می باشد یک کسب و عمل نیاز شدیدی به ایجاد و ساخت جدول های جدید و اضافه نداشته باشد . به طور کلی، میزان اهمیت ایجاد جدول های جدید و اضافی بستگی به دسته کسب و عمل شما و نیاز آن دارد .

در اینجا بعضی از شرکت ها و سیستم هایی که به کاربران و مصرف کنندگان خویش قابلیت و امکان به وجود آوردن جدول های شخصی سازی شده و طولانی تر را می دهند قرار گرفته است .
این محصولات دربرگیرنده موردها زیر می باشند:
قابل انعطاف
افزار داخلی و بومی سی آر ام سنا سیستم
CRM مایکروسافت با اسم Microsoft Dynamics 365 نرم
افزار رابطه با مشتری SugarCRM نرم
افزار CRM زوهو (به انگلیسی Zoho) سیستم
سی آر ام شرکت بی پی ام با اسم bpm’online قابل انعطاف
افزار شرکت با سوابق ی اوراکل (به انگلیسی Oracle) سیستم
CRM گرین روپ (Green Rope) سیستم و قابل انعطاف افزار سی ار ام شرکت salesforce .com
با نام Salesforceهمانند کلیه دیتابیس ها (به انگلیسی Database)، دیتابیس های مربوط به نرم افزار های مدیریت رابطه با مشتری یا Customer Management Relation Ship که به اختصار به آن دیتابیس CRM گفته می شود نیز دارای جدول می باشد . اصولا جدول ها اصلی ترین بخش های یک دیتابیس می باشند و دیتا ها یا این که داده ها به ترتیب در این جدول ها قرار می گیرند .

در سیستم ها یا قابل انعطاف افزار های رئیس رابطه با مشتری، جدول هایی با عنوان حساب های کاربری یا اکانت ها دربرگیرنده اطلاعات کمپانی می شود؛ و جدول های با تیتر مخاطبان یا مشتریان نیز اطلاعات و داده های اشخاص را در خویش جای می دهد .

فروشندگان و کمپانی های ارائه دهنده ی دیتابیس CRM نام های مختلفی برای جدول های خویش در لحاظ می گیرند . به تیتر مثال، کمپانی نام آشنای مایکروسافت (یا Microsoft)، در نزم افزار سی آر ام خویش که Microsoft Dynamics 365 اسم دارد، اسم جدول های خویش را نهاد می نامد . همچنین سیستم ها یا این که نرم افزار های salesforce و GreenRope هم اسم جدول های خود را انگیزه نهاده اند . دو شرکت دارای شهرت دیگر با اسم های SugarCRM و Zoho نیز هردو جدول های خویش را با اسم ماژول یا واحد مورد اشاره قرار می دهند .

تمامی سیستم های CRM دربرگیرنده گروه ای استاندارد از جدول ها می باشند که مشتمل بر اکانت های کاربری یا اکانت ها، مخاطبان و مشتریان، فرصت ها و کار ها می باشد . همچنین معمولا انواع دیگری از جدول ها هم وجود دارد که عمل آنها ارتقاء و بهبود سعی CRM می باشد .

بسط
یک دیتابیس CRM به طور معمول، مشتریان یا این که کسب و کار هایی که از CRM به کارگیری می نمایند نیاز به ایجاد جدول هایی دارا‌هستند که معمولا به طور استاندارد و پیشفرض در آن قرار نگرفته می‌باشد . اصولا به وجود آوردن و ساخت کردن جدول های مخصوص و فردی سازی گردیده را گسترش دیتابیس یک سی آر ام می نامیم . در این رخ یک مشتری یا مصرف کننده ی CRM می تواند با راحتی و دقت بیشتری داده ها و داده هایی که در دیتابیس های گذشته خود وجود داشته میباشد را استخراج کرده و آن ها را وارد دیتابیس سی آر ام خویش کند .

در
اینجا چند مثال برای فهم و شعور بهتر شما آورده شده می‌باشد که به رخ ذیل می باشد:
یک کمپانی یا کسب و فعالیت که در موضوع ی املاک فعالیت می کند ممکن می‌باشد بخواهد که جدولی با عنوان «مالکیت ها» ساخته و در آن آدرس و ویژگی های املاک گوناگون را تصویب کند .

یک کمپانی ساخت اسباب پزشکی ممکن می‌باشد قصد داشته باشد تا جدولی با عنوان «دستگاه ها» تولید نماید تا محاسبه خویش بر این که کدام مشتریان چه دستگاه هایی دارند را افزایش دهد .

یک راءس ارائه خدمات درمانی هم ممکن است بخواهد جدولی منحصر به فرد با تیتر بیماران ساخته و در آن نام و ویژگی ها بیماران گوناگون را تصویب کند .

آیا
دیتابیس های همگی CRM ها امکان توسعه دارند؟ اضافه کردن جدول های شخصی سازی گردیده و اختصاصی یک عدد از ویژگی های بارز در دربین اکثر سیستم ها یا این که نرم افزار های مدیر رابطه با مشتری می باشد . با این حال، از آنجایی که کمپانی ها و کمپانی های ارائه دهنده ی سیستم ها و قابل انعطاف افزار های مدیریت رابطه با مشتریا یا CRM بسیار مضاعف می باشند، می توان به طور قطع اذعان کرد که همه سیستم های طراحی گردیده امکان اضافه کردن جدول های شخصی سازی شده و اضافی را به یوزرها و مشتریان خویش می دهند .

به همین دلیل، یکی از نکاتی که مشتریان و مصرف کنندگان پیش از اینکه یک خدمت سی آر ام را خریداری نمایند می بایست به آن توجه کنند، این میباشد که سیستم مورد نظر آن ها چه قابلیت هایی به آنان می دهد، ضمن این‌که مسلما از فروشنده و شرکت که خدمت خود را از آن دریافت می نمایند بپرسند که آیا متاع آنها قابلیت ایجاد جدول های مازاد و شخصی سازی گردیده را به آن ها می دهد یا خیر و خوبی .

اما این نکته هم وجود دارد که ممکن می باشد یک کسب و عمل نیاز شدیدی به ایجاد و ساخت جدول های جدید و اضافه نداشته باشد . به طور کلی، میزان اهمیت ایجاد جدول های جدید و اضافی بستگی به دسته کسب و عمل شما و نیاز آن دارد .

در اینجا بعضی از شرکت ها و سیستم هایی که به کاربران و مصرف کنندگان خویش قابلیت و امکان به وجود آوردن جدول های شخصی سازی شده و طولانی تر را می دهند قرار گرفته است . رایا ژارس https://rayapars.ir/
این محصولات دربرگیرنده موردها زیر می باشند:
قابل انعطاف
افزار داخلی و بومی سی آر ام سنا سیستم
CRM مایکروسافت با اسم Microsoft Dynamics 365 نرم
افزار رابطه با مشتری SugarCRM نرم
افزار CRM زوهو (به انگلیسی Zoho) سیستم
سی آر ام شرکت بی پی ام با اسم bpm’online قابل انعطاف
افزار شرکت با سوابق ی اوراکل (به انگلیسی Oracle) سیستم
CRM گرین روپ (Green Rope) سیستم و قابل انعطاف افزار سی ار ام شرکت salesforce .com
با نام Salesforce

  • مرضیه عباسی