مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

اپلیکیشن b2b شرکت رایا پارس برای معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط در یک حوزه کسب وکار طراحی شده است

  • ۰
  • ۰

با سلام و پهنا فضل و ادب ، یکی از امکاناتی که در اپلیکیشن فروشگاهی اندروید وردپرس وجود دارااست سیستم آپدیت می باشد که ما امروز فراگیری استفاده از آن را برای شما مهیا کرده ایم . برگرفته از سایت fa.wikipedia.org/wiki/صفحهٔ_اصلی 

نکته مهم1 : سیستم بروزرسانی قلم و اعلام آن بوسیله پلاگین فقط برای نسخه اندروید می باشد و برای آپ تو دیت نسخه ios می بایست ورژن نو را در سیب اپ (یا هر مارکت دیگری که ios خود را در آن منتشر کرده اید) قرار دهید و نمی توان از این سیستم به کارگیری کرد .

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد 

فرض فرمایید ما نسخه 1 برنامه خویش را ساخته ایم و به یوزرها خود داده ایم و یوزرها در هم اکنون استفاده از نرم افزار فروشگاهی وردپرس ما می باشند . هم اکنون با توجه به تغییری که در اپ داشته ایم می خواهیم نسخه 2 برنامه را بسازیم و به یوزرها هم اطلاع رسانی کنیم تا تمام کاربران ما اپلیکیشن های خویش را آپ تو دیت کرده و از ورژن نو استفاده کنند .

آپ تو دیت اپلیکیشن فروشگاهی را در دو سطح می بایست انجام دهیم که تراز اولیه در اینترنت سایت همراه وردپرس و در پنل کاربری شما انجام می گیرد و مرحله دو در مدیریت وردپرس اینترنت تارنما خویش شما . طراحی اپلیکیشن b2b

تراز
اولیه :اپلیکیشن b2b در مشهد 
برای اینکار ما مقدمه می بایست نسخه 2 نرم افزار را بسازیم ، به همین خواسته وارد پنل خویش در سایت همپا وردپرس می شویم و طبق تصویر ذیل آغاز دکمه " رفتن به بخش دستکاری " را بزنید بعد در بخش نسخه یا ورژن عدد 2 را وارد فرمایید ( اعتنا داشته باشید ما به فرض این که ورژن 1 را داشته ایم 2 وارد میکنیم و طبیعتا شما هر نسخه ای از نرم افزار را دارید باید یک عدد بالاتر از آن را وارد کنید) و در غایت دکمه " ذخیره " را بزنید و هم اکنون با کلیک روی دکمه " ساخت مجدد نرم افزار " درخواست ساخته شدن ورژن تازه نرم افزار را بدهید .

سیستم به صورت مداد آن گاه از نسبتاً 15 دقیقه لینک دانلود نسخه جدید را به شما می دهد .

سطح اپلیکیشن b2b
دوم :
تا اینجا ما نسخه 2 برنامه خویش را ساخته ایم و اکنون باید اطلاع رسانی آپ تو دیت را انحام دهیم . به همین خواسته شما می بایست ورژن جدید اپلیکیشن را که در مرحله پیشین دریافت کرده اید را در تارنما خود در مسیری دلخواه آپلود نمائید .

نکته
2: شما بایستی دقیقا پوشه دانلودی از تارنما ما را در وب سایت خود آپلود کنید و از فشرده سازی خود داری نمائید (دقیقا فولدر با پسوند app را آپلود کنید)
نکته
3 : می توانید بجای آپلود در سایت خویش از مسیر فایل آپلود گردیده در سایت ما هم به کار گیری فرمائید ( با راست کلیک بر روی دکمه " اخذ اپلیکیشن " و گزینش گزینه copy link address )
درحال حاضر
وارد رئیس وبسایت خویش شوید و در قسمت تنظیمات پلاگین ما به تب "بروزرسانی " بروید ( مثل تصویر زیر )


همانگونه که در تصویر بالا هم معین کرده این در این تب دو جعبه اساسی وجود دارااست که شما بایستی با اعتنا این دو باکس را مالامال فرمائید .

باکس
نخستین نسخه برنامه هست که شما باید نسخه پایانی و جدیدی که ساخته اید را وارد فرمایید که برای نمونه ما می بایست عدد 2 را وارد کنیم و باکس دوم پیوند دانلود نسخه تازه برنامه است که باید آدرس لینک و پیوند اپلیکیشن خویش را که آپلود کرده اید را در اینجا وارد فرمائید ( دقت داشته باشد لینک و پیوند بی نقص به یار http اولِ آن وارد شود)
تغییرات را ذخیره کنید .
فعالیت تمام است!
حال تمامی کاربرانی که ورژن 1 اپلیکیشن را نصب دارا هستند هنگام باز کردن برنامه به چهره خودکار پیام آپ تو دیت را اخذ می‌نمایند و با زدن دکمه آپدیت نرم افزار اندروید آنان قلم آپ دیت می شود .

نکته 4 : شما علاوه بر استفاده از این سیستم می توانید اپلیکیشن خود را در کافه بازار یا این که مارکت های معتبر دیگر معطل کرده و آن گاه از انجام مرحله اولیه ، فولدر دانلودی نو را در پنل خویش در کافه بازار قرار دهید تا دارندگان ورژن قدیمی شما از طریق اعلام به روز بازار نیز از ورژن تازه آگاه شده و از بازار بدون واسطه به روز کنند . رایا پارس https://rayapars.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی